Es Nord | Casa en Estellencs

8 Habitación Casa en Estellencs
Boasting a garden, a shared lounge, and a terrace, Es Nord features accommodation in Estellencs with free WiFi and city views. The property has sea and mountain views, and is 1.6 km from Cala Estellencs Beach. The air-conditioned holiday home consists of 8 bedrooms, a living room, a fully equipped kitchen with a fridge and a coffee machine, and 8 bathrooms with a shower and a hairdryer. A flat-screen TV with satellite channels, as well as a computer are available. Golf Santa Ponsa is 31 km from the holiday home, while Son Vida Golf is 31 km from the property. The nearest airport is Palma de Mallorca Airport, 40 km from Es Nord.
Es Nord se encuentra en Estellencs.
Este 8 Dormitorios Casa es adecuado para turistas y viajeros. Tiene varias comodidades que garantizarían su comodidad. Estas comodidades incluyen: Aire acondicionado, Estacionamiento, Balcón/Terraza, y varios otros. Esta es una propiedad con clasificación de estrellas 4 . ¿Llegar a Estellencs y necesitar un lugar para quedarse? Ya sea para el trabajo o por el ocio, considere quedarse en este Casa para su próxima visita, Seguramente te encantará.
Puede verificar las revisiones y la descripción de este 8 Dormitorios Casa Si desea obtener más información sobre este lugar Hotala.ar en Estellencs. Estos detalles son Auténtico, como son proporcionados por nuestro socio, Booking.com.
Este Es Nord en Estellencs está bien equipado y tiene todo Instalaciones que se han enumerado a continuación. Tenga en cuenta que estos detalles fueron compartidos por Booking.com para la lista "Es Nord". Confiamos únicamente en sus detalles compartidos y somos considerados "precisos". Si tiene alguna preocupación sobre el información o precisión que describe esto Casa, por favor déjanos saber.
Número de licencia : TI/0019
Comodidades
Descripción general de las instalaciones
-
Shared kitchen
-
Street parking
-
Games room
-
Solarium
-
Hiking
-
Have you removed, or never offered, all single-use plastic miniature shampoo, conditioner, and body wash bottles?
-
Guests have the option to reuse towels
-
Have you removed, or never offered, all plastic straws?
-
Have you removed, or never offered, all plastic cups?
-
Have you removed, or never offered, all plastic water bottles?
-
Have you removed, or never offered, all plastic bottles for other drinks?
-
Have you removed, or never offered, all plastic cutlery and tableware?
-
Guests can opt-out of daily cleaning service
-
Water cooler/dispenser
-
Have you removed, or never offered, all plastic stirrers?
-
Wild (non-domesticated) animals are not displayed/interacted with while captive on the property or harvested, consumed, or sold.
-
Recycling bins are available to guests and waste is recycled
-
At least 80% of lighting uses energy-efficient LED bulbs
-
Only using water-efficient toilets (e.g. low-flow toilets, dual flush toilets)
-
Only using water-efficient showers (e.g smart showers, low-flow showerheads)
-
Food waste policy in place that includes education, food waste prevention, reduction, recycling, and disposal
-
Green spaces such as gardens/rooftop gardens on the property
-
Local artists are offered a platform to display their talents
-
Provide guests with information regarding local ecosystems, heritage and culture, as well as visitor etiquette
-
Non-smoking rooms
-
Family rooms
-
Safety deposit box
-
Heating
-
Non-smoking throughout
-
Air conditioning
-
WiFi available in all areas
-
Express check-in/check-out
-
Tour desk
-
Shared lounge/TV area
-
Internet services
-
WiFi
-
Free WiFi
-
Garden
-
Terrace
-
Sun terrace
-
Outdoor furniture
-
Smoke alarms
-
CCTV outside property
-
Fire extinguishers
-
Use of cleaning chemicals that are effective against Coronavirus
-
Linens, towels and laundry washed in accordance with local authority guidelines
-
Guest accommodation is disinfected between stays
-
Guest accommodation sealed after cleaning
-
Property is cleaned by professional cleaning companies
-
Guests have the option to cancel any cleaning services for their accommodation during their stay
-
Physical distancing in dining areas
-
All plates, cutlery, glasses and other tableware have been sanitized
-
Staff follow all safety protocols as directed by local authorities
-
Shared stationery such as printed menus, magazines, pens, and paper removed
-
Hand sanitizer in guest accommodation and key areas
-
Process in place to check health of guests
-
First aid kit available
-
Access to health care professionals
-
Thermometers for guests provided by property
-
Face masks for guests available
-
Contactless check-in/check-out
-
Cashless payment available
-
Physical distancing rules followed
-
Screens or physical barriers placed between staff and guests in appropriate areas
Políticas
Disposición de la habitación
Información de la habitación | Comodidades |
---|---|
Eight-Bedroom House
Tipo de habitación:
Holiday Home
El tamaño de la habitación:
500 m2
|
Food & DrinkTea/Coffee makerBathroomBath, Hairdryer, Private bathroom, Slippers, Bath or shower, Additional toilet, Towels, Toilet paperGeneralSafety deposit box, Air conditioning, Iron, Heating, Interconnected room(s) available, Laptop safe, Private entrance, Tile/marble floor, Hypoallergenic, Trash cans, Smoke alarm, Fire extinguisher, Key access, Carbon monoxide detectorMedia & TechnologyTV, Satellite channels, Flat-screen TV, ComputerKitchenKitchenette, Refrigerator, Microwave, Dishwasher, Washing machine, Kitchen, Electric kettle, Kitchenware, Tumble dryer, Oven, Stovetop, Toaster, Cleaning products, Coffee machine, Dining table, Children's high chair, Wine glassesOutdoorsBalcony, Patio, Terrace, Outdoor furniture, Outdoor dining areaLiving AreaSeating Area, Fireplace, Sofa, Dining areaBedroomWardrobe or closet, Linen, CribsViewSea view, Garden view, Mountain view, City view, Inner courtyard view, Quiet street viewBuilding characteristicsDetachedRoom AmenitiesClothes rack, Fold-up bed, Socket near the bed, Non-feather pillow, Hypoallergenic pillowPhysical distancingSingle-room air conditioning for guest accommodation |
Preguntas frecuentes
¿Es esto Es Nord amigable para las mascotas para los invitados?
No, las mascotas no están permitidas en esta propiedad. permitido en esta propiedad.
¿A qué hora es el check-in y el check-out en Es Nord?
La hora de entrada para Es Nord comienza a contar desde 3:00 PM y la hora de salida es hasta 11:00 AM. Sin embargo, el check-in temprano o el check-out tardío a veces se pueden negociar entre el huésped y el propietario o el administrador de esta propiedad.
¿El Es Nord tiene una piscina?
No, esta Es Nord no tiene piscina. Vea los detalles sobre la disponibilidad de piscina interior o privada y otras instalaciones.
¿Cuánto cuesta por noche quedarse en Es Nord?
Las mejores tarifas para Es Nord comienzan desde $276 por noche con incluye Aire acondicionado, Estacionamiento, Balcón/Terraza, Niño amigable, Internet, Cocina con todas las demás instalaciones. Hotala.ar coincide con todos los viajeros con su hotel, resort o alquiler perfecto y si viaja con un grupo, amigos, familiares o mascotas.
¿Es Es Nord un lugar familiar para quedarse?
Según la información que hemos recibido del propietario o nuestro socio, esta no se considera una propiedad familiar. Según lo informado por el propietario o gerente, el casa no ha especificado que los niños son bienvenidos. Consulte los detalles sobre la idoneidad de su familia o consulte la propiedad para obtener más información.
¿Es el Es Nord silla de ruedas accesible u ofrece servicios para invitados discapacitados?
Según la información recibida de nuestro socio, Es Nord no ha especificado que sea accesible para sillas de ruedas. Un ascensor especificado como disponible en la propiedad. Los detalles de accesibilidad específicos se pueden abordar en la sección Detalles de la propiedad de esta página.
¿Cuál es la política mínima de estadía nocturna para el Es Nord?
Con base en la información reportada por el propietario o administrador, el Es Nord indica 1 day política de permanencia en esta casa. Se advierte a los huéspedes que la política de estadía mínima puede diferir según la temporada o la disponibilidad y puede quedar a discreción del propietario o gerente.
¿Qué política de cancelación está en su lugar para Es Nord?
Según la información proporcionada por el propietario o administrador, los detalles de la política de cancelación de Es Nord son los siguientes: Política de cancelación Se advierte a los huéspedes que la política de cancelación puede diferir según la temporada, la disponibilidad o las restricciones de viaje actuales. Los huéspedes también deben tener en cuenta que esta política puede estar sujeta a cambios y debe confirmarse antes de realizar la reserva. Más detalles pueden estar disponibles en esta página en la descripción de la propiedad. Sin embargo, el check-in temprano o el check-out tardío a veces se pueden negociar entre el invitado y el propietario o el gerente de esta propiedad.